22.01.20

Poziv predstavnicima srednjih škola i organizacija civilnog društva za sudjelovanje u trećem trening-bloku modularnog trening-programa o održivom razvoju i organiziranju zajednice

Udruge Life Potential i ODRAZ pozivaju predstavnike zagrebačkih srednjih škola i organizacija civilnog društva da sudjeluju u trećem trening-bloku edukacije koja će se održati 30. i 31. siječnja 2019. u prostoru Prve ekonomske škole u Zagrebu (Medulićeva 33) s početkom u 9 sati. Teme trećeg bloka su: Kako se tema održivog razvoja obrađuje u Prvoj ekonomskoj školi u Zagrebu, primjeri dobre prakse u neprofitnom i privatnom sektoru, uloge coachinga u motivaciji te uvod u menadžment volonterskog programa.

U sklopu besplatne edukacije koja se u razdoblju od rujna 2019. do travnja 2020. godine odvija kroz pet modularnih trening-blokova, ODRAZ nastavnike educira o konceptu održivog razvoja i njegovoj važnosti za društvo te će im predstaviti mogućnosti kako se škole mogu uključiti u održivi razvoj zajednice te na koji način nastavnici mogu prenijeti naučeno učenicima.

U edukaciji sudjeluje 25 predstavnika partnerskih škola (Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju, Prva ekonomska škola) te zainteresirani predstavnici drugih srednjih škola i organizacija civilnog društva s područja grada Zagreba.

PROGRAM RADA

Četvrtak, 30. siječnja

  • 9.00 - 10.30
    Kako se tema održivog razvoja obrađuje kroz nastavne predmete u Prvoj ekonomskoj školi Zagreb? / Prva ekonomska škola Zagreb
  • 10.30 - 10.45 Pauza za kavu
  • 10.45 - 12.15
    Primjeri dobre prakse u neprofitnom i privatnom sektoru - Socijalna zadruga Humana Nova, CupUp
  • 12.15 - 13. 15 Pauza za ručak
  • 13.15. - 14.45
    Uloga coachinga u motivaciji* / Life Potential

* Cilj radionice je sa sudionicima proći temu motivacije učenika za školski program. Na radionici ćemo se osvrnuti na iskustva profesora u njihovom radu s učenicima vezano za pozitivna i negativna iskustva motivacije. Također ćemo spomenuti ulogu coachinga u motivaciji i kako može doprinijeti većem interesu učenika za određene nastavne predmete.

Petak, 31. siječnja  // UVOD U MENADŽMENT VOLONTERSKOG PROGRAMA

  • 9.00 - 10.30
    Uvod u pojam volonterstva, vrijednosti volontiranja, stavovi prema
    volontiranju; Zakon o volontiranju; Ciklus menadžmenta volonterskog 
    programa
  • 10.30 - 10.45 Pauza za kavu
  • 10.45 - 12.15
    Planiranje volonterskog programa - uloge i odgovornosti; važnost strateškog pristupa u razvoju volonterskog programa
  • 12.15 - 13. 15 Pauza za ručak
  • 13.15. - 14.45
    Nastavak planiranja volonterskog programa
    Evaluacija i otvorena pitanja

Ciljevi:

  • Upoznati sudionice/ke s ključnim koracima u pripremi volonterskog programa u njihovoj organizaciji, u skladu s Ciklusom menadžmenta volonterskog programa i njegovim uključivanjem u organizacijski menadžment.
  • Prezentirati zakonski okvir u Hrvatskoj vezan uz uključivanje volontera/ki te svu potrebna dokumentacija koja je potrebna za uspješno upravljanje volonterskim programom (opis volonterske pozicije, Ugovor o volontiranju i druga obavezna dokumentacija, prijavnica za volontiranje, satnice volontera/ki i slično).

Program će oba dana započeti u 9 te završiti oko 15 sati. Troškovi osvježenja i ručka pokriveni su od strane organizatora.

Preostala dva trening-bloka bit će održana u prostoru Škole za grafiku i dizajn

  • 27. i 28. veljače 2020.
  • 23. i 24. ožujka 2020.

Na kraju edukacije, svi polaznici dobit će potvrdu o sudjelovanju na edukaciji.

PRIJAVA
Sudjelovanje na trećem trening-bloku koji će se održati 30. i 31. prosinca potvrdite putem online obrasca najkasnije do srijede 29. siječnja 2020. na sljedećoj poveznici: http://bit.ly/38yAZns

Za više informacija kontaktirajte koordinatoricu projekta Jelenu Radošević na adresu elektroničke pošte jelena@lifepotential.org ili broj telefona 091 533 53 19.

Program

 

 

Trening-program će pridonijeti boljem i dubljem poznavanju koncepta održivog razvoja s naglaskom na socijalnu i ekonomsku komponentu održivog razvoja te važnost tolerancije, suradnje, kohezije, kao i pametnog upravljanja resursima, posebice otpadom.

Sudionici će se dodatno upoznati sa širokim mogućnostima suradnje škola i zajednice, metodama obrađivanja teme održivog razvoja u školama te će ih se potaknuti na dodatni neformalni i informalni razvoj kompetencija, aktivno sudjelovanje na području održivog razvoja u nastavi kao i pomoć učenicima u aktivnostima u njihovim lokalnim zajednicama.

- - - - - - - - - - - -

Projektom "Održivi razvoj društva kreće od mladih" nastoji se povećati uloga organizacija civilnoga društva u razvoju kompetencija i aktivnog sudjelovanja mladih u području održivog razvoja te osnažiti partnerstva organizacija civilnoga društva, škola i lokalne zajednice u podizanju svijesti o održivom razvoju. Projekt je sufinanciran kroz Švicarsko-hrvatski program suradnje kao podrška osnaživanju doprinosa organizacija civilnoga društva obrazovanju za održivi razvoj za unaprjeđenje ekonomske i socijalne kohezije. Program sufinacira Ured za udruge Vlade RH.

* Više o projektu: /hr/projekti/svi-projekti/odrzivi-razvoj-drustva-krece-od-mladih

 
MladiZnajuOdrživo